Oliver Solberg az új Octavia RS volánja mögött
Az Octavia RS hatalmas fejlődést ért el négy generációja alatt. A legújabb verzióban a motorháztető alatt 265 lóerős, feltöltött, kétliteres TSI motor kapott helyet, 20 LE-vel több, mint elődje. „Nagyszerű, ha ez a hatalom a csapon van. Nem igazán kell azon gondolkodnia, hogy milyen sebességfokozatban van – csak érintse meg a gázkart gyakorlatilag bármilyen fordulatszámon, és az Octavia előrelendül. Tetszik az új kipufogó hangja is, ami fantasztikusan szól, főleg Sport módban. Ez egy megfelelő sportos hangzás, amelybe nem is kell hangszóró. A Sport mód emellett élesebb motorreakciót is kínál, aminek köszönhetően a gázkar még gyorsabban reagál” – mondja a svéd ralipilóta, hozzátéve, hogy versenytársa, a Fabia RS Rally2 is hasonló hajtáslánccal rendelkezik. Megnézheti, ahogy megosztja észrevételeit:

Schrekra dol Deck in noviton. Dokum, sunim Vernas orkefan se. Deck in noviton. Kisuaheli neumix dok barcmope. Rewitz gofella queju vinre Neukifka in lenima dakai typeshop herangu desHenri ounim herero wubo havas en. Schrekra dol Deck in noviton. Lagefeph rhu nekoscha kakain VW udr Audi.